I pretend I'm okey.

Åh. Nu känner jag mig jätte onyttig. Som jag har ätit idag alltså. Frukost på jobbet, efterrätt på jobbet (kräm), spagetti när jag kom hem, tårta när salome och dem kom, sorello med familjen, och klockan 9 ska vi fika upp tårtan och våra biskvier med familjen. Det går lite utför. Tur man inte har detta som en matvana, det hade inte varit najs alltså. Sorello var i vilket fall som helst väldigt trevligt, och väldigt gott. Beställde en kycklingsallad, men delade den med mamma och tog lite av hennes hawaii. Mums! Bananasplit på det också. schiesse! Att ställa sig på vågen nu är nog något man skulle frukta. haha!


har haft en toppen dag med fina presenter. Av syster fick jag något liknande ett presentkort hos en nagelfixare. Fett najs alltså. :) Och så har de blivit mest pengar, men jag klagar inte, för pengar är jävligt behövligt måste jag säga. Tänkte att jag skulle dra vidare nu och inte bara sitta här och lägga på mig. Vi hörs. Pusslove!



Kommentarer
Martina

vadå fick inte jag vara med på bild eller??

2009-07-22 @ 19:22:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0