I try to be all that you need

Jag undrar vad det egentligen är som lockar folk till att läsa min blogg? 18:e prenumeranten på bloggkoll la jag nyss märke till, och statestiken går väldigt uppför. För det jag skriver är väl kanske egentligen inte så intressant för er, eftersom det mest handlar om min vardag, min helg, mina vänner, och sådant som hör till. Kanske ni känner mig som läser min blogg, men ni som inte gör. Vore ju trevligt att veta vad som lockar er till att läsa. Ja, men det fixar ni ju fint iallfall. Fortsätt såhär!

Nu sitter jag och laddar ner lite musik som ska in på mobilen. Har tjatat ut alla mina gamla så jag kan till och med i vilken ordning alla låtar kommer efter varandra. Big sign på att jag behöver nytt alltså! Har ni lite tips på några bra låtar som kan få hänga med in i min mackapär? Jag själv hittar väl inga superbra (nya&gamla) låtar. Så, bara tipsa på. Skicka på msn eller vad som helst! Länka genom spotify funkar finfint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0