I won't try anymore

Hej!
Nu har jag fått lite mat i magen, syster och Matteus har nämligen lagat stuvade makaroner och falukorv. Det funkade väl fint, men var tvungen att klaga lite. Dock har hon ju uppgraderat sig lite sedan sist som brände sin stuvning med makaroner så att makaronerna bytte färg. Cred för det. Nu har dem satt sig för att kolla one tree hill, och jag funderar start på att joina. Fast då lär jag väl tillbaka min stämpel som nörd, right?

Jag hade världens konstigaste dröm när jag somnade till efter jobbet. Ska inte berätta för mycket, men jag kan ju säga att jag blev riktigt sugen på glass när jag vaknade. Helt sjuk dröm. haha. En dag ska jag nog berätta den, en dag.


Kommentarer
Martina

Lite? tyckte att jag lyckades jävligt bra faktsist!

2009-08-02 @ 11:53:45
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0