i'm sorry for everything ending this way

Då har vi fixat tid för den där övningskörnings kursen. 7 September i osby. Så efter de är det nog dags att hålla sig inomhus om jag ska vistas i trafiken. Fair warning! Nu vet ni alla, händer det något så står inte jag för skadorna, punkt slut.

Nu upptäckte jag ett brev på köksbordet, stämplat med "Till vårdnadshavare för Kristin Karlsson" och också även märkt från polismyndigheten med stor blå text. Ack ack. Tur väl var behövde jag inte öppna brevet sådär nervöst som jag alltid gör när jag får brev. Utan det var redan uppsletet och läst. Puh. Ingen har sagt något ännu, hoppas de blir tyst om den grejen nu. Haha!


haha! jag har rå humor. torr.


nu säger jag godnatt för ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0