i'm torned apart

Film hela natten lång var väl lite att ta i. Två filmer fick det bli och när jag kollat färdigt sista filmen var klockan bara 12. Kollade först på highschool musical 3. Haha lite dorky, men i väntan på att de andra filmerna skulle bli färdiga var jag tvungen att kolla på en annan film under tiden. Och det var den enda filmen på syrrans dator som jag inte hade sett. Sedan kollade jag på en film som heter Choke. Konstig film, och ja, konstig. Inge vidare alltså. Sedan somnade jag. Idag när jag vaknade kollade jag på en av simons filmtips, som hette 1408. Den var bra. Även om jag inte förstod vissa bitar, men jag har nog fått dem förklarade nu så att jag slipper grubbla mera på det. Laddade ner en film till som hette superbad som han tipsade om också, men det får bli en annan dag.

Nu tänkte jag laga lite mat. Spagetti igen antagligen! Haha. Jag orkar aldrig laga någon riktig mat, då får det bli första bästa. Ikväll blir det party för fulla muggar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0