Ja, vissa människor kan inte bete sig!

"Men snälla lilla lilla gumman! Nu får du ta och skärpa till dig! Vad vet du? Jo inte ett jävla piss!!! Ni umgås inte med mig pga min stil! Jga umgås inte med er pga av att ni e fjortisar! Alltså ni är så otroligt jävla omgona vet ni det? Ni tror ni är så jävla snygga och sexiga och att alla vill avar med er, för ni är brazt ni följer modet allihoppa och shit... allså det är så pertekistk! Varför måste man av som alla andra för att bli en i gänget???? Precis ????? Ge dig nu för fan och lägg dig inte i det du inte har med att göra med!!!! För annas kanske du med pehöver få en lektion med mig!!!!! Lungt, jag kan komma in till älmhult, så ska du få se på vilken härlig lek det kommer bli Har man leken börjat får man oxå leken tåla!!!
Låt mig vara eller det blir som jag planerat!!!! det blir inget kul för dig och inte för mig helelr i slu ändan.. men har gjort så mycket dumt nu, så egentligen borde ni skaffa er lite respekt.... Men har du inte dte så ska vi nog fixa det ;););) Lycka te lilla gumman<33


"Hahahahahaha! Du ska få se.... Du kommer lägga ner ner på knäna och lippa! Jag lovar dig du komemr be för att ajg ska sluta! Mne tro mig inte dte är upp till dig, men som sakt jag ska göra dte (upp till bevis) Ska allt bevisa vad jag kan! Det är ju bra du inte kännr mig mer... är inte den du tror jag e .... Hahah snamare nu krimenell, och ja folk har respekt för mig.. Det borde du med ha.. men dte lär du nog få när jag träffa dig nästa gång ;)"



Borde jag känna mig hotat? Nä, tvärt om. Jag skrattar mest åt det. Och stavningsfelen gör det inte lättare att hålla sig för skratt. Alla tusen utropstecken och frågetecken också. Lite snitsigt att skriva lilla gumman också. Ja, herregud. Jag kanske borde bli lite rädd nu. Lite konstigt att du har flyttat och bytt skola för att du inte vågar visa dig på vår skola för hur alla kollade på dig. Du vågade inte gå till skolan i över ett år, och ärligt talat, jag tycker inte ett skit synd om dig. Det är faktiskt bara skrattretande. Tror inte det är någon som egentligen tycker synd om dig, de flesta tycker nog bara att det är jävligt skönt. Jag vill nog ha en liten omgång av dig, det skulle nog vara roligt att vara med om. Once in a lifetime grej, så kom du bara.

Där har du hela texten, oredigerad och originalt Johanna!
puuuusss!



Kommentarer
Matilda

Glad tjej det där ;P hahaha

2009-07-27 @ 23:05:58
URL: http://justmatilda.devote.se
paulina

HAHAHA jag fattade direkt vem det var :D inte så svårt att räkna ut ;);) så lojj är hon..

2009-07-28 @ 13:24:24
Anonym

hahah härligt! ;) seriöst hon är riktigt skrattretande ^^ hade varit kul om hon kommer och visa hennes "lekar". det är ju inte precis så man börjar skaka i bennen när hon säger så :P nejfy ja xD vissa kan inte bete sig! :P

2009-07-28 @ 17:24:34
Anonym

haha härligt! :P men alltså ja seriöst hon är jävlligt skrattretande ^^ det är ju inte precis att man börjar skaka i benen när hon ska visa sina "lekar". kan ju mer bara varit kul och så hur mkt hon vågar eller om hon bara snackar en massa skit. :P palla!

2009-07-28 @ 17:27:01
URL: http://joohannandersson.blogg.se/
Ellinor

ush är det vem jag tror att det är? favoritsyster den äldre?

ja håller med dig man skrattar mest åt skiten..

2009-07-29 @ 17:22:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0