may angles lead you in

Då var man hemma igen efter lite jobb åter igen. Lika ohändelsefull som alltid, om man kan säga så. Förutom att idag gick brandalarmet igång och tjöt som om det vore jordens undergång. Ja jisses, jag kan nog fortfarande höra alarmet rina i huvudet på mig. De har tiotusen larm där. Stackars alla  små tanter och gubbar, de måste ju ha blivit livrädda. Smakade på Budes katrinplommonskaka, som han så fint skröt om. haha, finemang faktiskt :)

Ikväll blir det att eventuellt grilla med lite folk i antingen näset eller bökhult. Känns som en evighet sedan jag faktiskt gjorde något roligt med vänner. Men inte mycket slår lördagen! Den toppade många av mina listor.

men nu ska jag kalasa i mig lite av min spagetti som står på spisen, på pricken klar. Vi hörs senare!

från en annan mysig grillkväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0