only fooling myself

update update!
Har inte gjort ett smack idag, lite skönt, lite tråkigt. Det har regnat i princip hela dagen, fast nu ser det ut att klarna upp. Thank God. Ingen åska idag hoppas jag. Tänkte snart gå och fråga mami om vi inte kan åka ner till något fik och köpa hem lite godsaker. Är fruktansvärt sugen på biskvier(hejstavarN), eller något sött över huvudtaget. Skulle kunna tro jag är gravid, de brukar väl sukta efter sötsaker? Fast för att inte sprida några falska rykten, så kan jag ju passa på att säga att jag inte gravid. Bara.. sugen! på något gott. 

Imorgon är det kristianstaddagarna och tivolirock,  funderar på att dra dit. Tänkte först jag skulle försöka få med syrran, men hon kommer tydligene inte hem förrän söndag. Too late då. Så om det är någon annan som ska dit som man kan göra sällskap med så kan ni ju slå en plingeling. Skulle uppskattas.

nu tänkte jag påbörja min övertalningsprocess. Wish me luck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0