There's no way to stop me now

Den spenderade tiden i Mellby blev väl inte riktigt som väntat. När vi lämnade Älmhult var de strålande solsken, och när jag vaknade upp efter bildfäden i Laholm var det mulet överallt. Vi gjorde oss ett försök på att hitta lite shopping affärer, men eftersom ingen av oss kan Laholm så gick det åt skogen. Vi köpte oss istället en varsin glass och körde vidare till Mellbystrand. Vilket ni kanske förstod att det inte heller var så lyckat. Det var dock ganska skönt att ligga på stranden och koppla av någon timme. Höra vågorna plaska mot stranden, med vindruvor och annat gott. Jag tog inte ens av mig till bikini, efter som jag faktiskt frös lite. Jag var typ den enda som var fullt påklädd där. haha. När vi hade legat där någon timme åkte vi vidare till mcdonalds. Dåligt samvete. Har ätit där ofta nu. Inte bra. Förhoppningsvis var det sista gången där idag.

Är iallfall hemma nu, och kommer aldrig kunna sova inatt med tanke på hur mycket jag redan har sovit idag under bilfärderna och på stranden. Har nog snart samlat på mig en hel natts sömn skulle jag tro.


ja ni ser, mulet och trist.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0