keep rocking

Hej hej ho ho.
Blev ingen tid alls till att skriva något igår. Out of nowhere så skulle vi plötsligt åka ner till helsingborg de första vi gjorde när vi vaknade. Ångrar det inte. Vilken helmysig dag. Jag, mamma, sis och mammas kompis. Först blev de shoppning inne i stan, sedan shoppning inne på väla. Där jag fann en del. med mig hem fick jag ett par jeans, nya trosor (väl behövligt efter som Molle har bitit sönder majoriteten av dom), örhängen, smink och solglasögon. De var väl den stora helheten iallfall. När vi var klara inne på väla  for vi tillbaka till stan för att lägga oss på playan. Där låg vi ett par timmar innan vi vände hemåt. Kalas bra dag. Även om jag faktiskt hellre hade spenderat denna varma fina sommardag i mellby. Men man kan inte göra allt. Nu får jag vänta tills nästa fina sommardag dyker upp.

På kvällen stack jag hem till Evelina, och som i sin tur gick ner till bökhult. Där träffade vi en del folk och pratade. Ganska trevligt det också vill jag lova. Händer det inget roligare en lördagkväll i älmhult, så är bökhult de vi får dras med. Å andra sidan är bökhult en mysig plats om man på något sätt skulle kunna minimera alla mygg och knott.


Nu ska jag till hökön. vi hörs senare! puss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0