You better make a promise, boy, you better be true

Dagen till ära. Har jobbat under min födelsedag, men det var inget jag gärna hade hoppat över. För det har varit en ganska trevlig jobbdag och alla små gummor och gubbar är så söta. Har nog fått en kram av vartenda en. Nu har jag brummat hem på min, förövrigt, livsfarliga moped. Håller på att koka lite spagetti för att mätta mig lite. Har ju redan ätit efterätten på ekebo, dags för lunchen nu då. Lite omvänt, men de funkar fint.

Senare kommer Sara och Salome hit och ikväll ska familjen ut och äta på något ställe. Vart har vi inte bestämt ännu, men något säger mig att jag lär få som jag vill. Haha! Nä, det puttrar på alldeles för mycket i köket för jag nu, borde kanske titta till de. Vi hörs senare. Ha en bra dag, för det ska jag ha :D En jävligt bra dag!

det är inte varje dag man fyller år!

SKÅL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0