you shouldn't lie

Nu har jag sovit ett par timmar, var grymt trött. Sov inte så väldigt mycket inatt och vaknade tidigt av två jobbiga typer. Att man aldrig ska få sova ifred :) Jag har precis klippt gräset och är riktigt varm nu. Förstår inte varför jag inte har varit ute mera idag? Solen skiner ju ganska så hyffsat iallfall.
 
Nu tänkte jag sätta igång med att packa lite saker inför imorgon, då det blir östersjö hela helgen. Riktigt gött att komma ifrån älmhult och göra något för en gångs skull. Har lite ångest, för vet inte riktigt vad jag ska packa med mig, vill ju inte ha med mig hur mycket som helst. Lite tråkigt att behöva kånka på det.

jag är förresten lite sugen på ormakulla innan sommaren är slut.
någon som är på?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0