going crazy from the moment I met you

Idag har jag, för första gången iår, spenderat några timmar i bökhult för att sola och bada. Fast mycket till bad blev det dock inte, gick ut i vattnet till knäna, sedan fick det vara nog. Istället käkade jag lite melon och njöt av sveriges sommar tillsammans med Sara och martina. Wonderful!

Nu sitter jag här och väntar på martina och pappa som är ute och fiskar. När de kommer hem ska vi äta våfflor som mamma tillagar i köket just nu. Jag känner den härliga doften. tråkigt nog har jag nog ätit upp all glass som fanns i frysen, ack. Vi får hålla oss till grädde antar jag. Ikväll blir det nog bara till att ta det lugnt antar jag. Det är söndag, alla söndagar är tråkiga och lugna. Det är så det ska vara. kolla på någon film eller något antar jag. Lite one tree hill. Bara en och en halv säsong kvar liksom. Woho!


Nu slog en liten tanke mig. Om 24 dagar fyller jag år :D. Kanske redan nu borde börja skriva ner hela min önskelista? Som förvisso inte skulle bli så lång. Nej, jag skippar den biten. Jag har ju saras överraskning att se fram emot. Förra årets present var storslaget, undra vad hon hittar på med mig iår? :)


här skulle jag lagt in klippet. Men något fanskap har hänt med min dator så jag inte kan kopiera några texter. kan göra de en dag då det funkar :) tjong sålänge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0