it came out like a river once I let it out

Har aldrig varit ett stort fan av åska. Faktum är att jag hatar åska och hatar allt som har med åska att göra. Blixtar, muller, regn, allt! Så jag kurade ihop mig i sängen läste några sidor med hög(!!) musik i öronen för att inte höra något. Sedan somnade jag, alltid bra. Jag kan sova djupt. Vaknade en halvtimme senare, fortfarande med musik i öronen. Spelade lite kort med syrran, läste lite till och vipps, så var både åskan och regnet borta. Och allt detta inom loppet av ungefär en timma.

Må det händan efter bli en åskfri sommar, åtminstone på dagarna!
höhö. Nu tänkte jag återgå till mitt kära one tree hill, äta lite mat också. puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0