it's like you touched my soul

Bra dag idag. Chilldill liksom. Dock gav jag upp solandet ganska tidigt då solen gick i moln ungefär varannan minut, störande. Fast å andra sidan, vad gör de? Det är ju inte så att jag direkt behöver sola just nu, en vecka i spaninen gör faktiskt susen.

Blev ingen runda till bökhult idag, mina ben pallade inte trycket. Så jag och mamma kom som längst ner till time för en liten glass paus. Det var gott det. Har faktiskt saknat våra svenska affärer och glass(!!). Kollat one tree hill resten av dagen typ, somnade lite. Vaknade och fikade sockerbullar och wienerbröd med mamma och pappa, riktig fetdag med andra ord. För jag glömde väl nämna att jag åt glass till frukost? Ja, glass har man då saknat. Med strössel!


förresten, ta mig tillbaka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0