kusin saras studen

Next day!

Jag missade tydligen fotbollen mot lärarna med bilder. Så med ett väldigt osammanhängande inlägg slänger jag även in lite bilder där ifrån. Man måste ju kunna minnas om några år framåt när man läser igenom bloggen igen, right?

kort och gott!

Dagen efter middagen vart vi lediga till klockan 12,15, men jag var ledig även de två sista timmarna eftersom jag skulle på student i växjö.  Kom fram till katerdralskolan, fullsmockan och jag såg inte ett skit när de sprang ut. Så fick inga bilder på de. Kusin Sara var populär bland vänner och släkt så henne fick jag inte heller så många bilder på. Ett fåtal iallfall. Men så fin hon var, riktig liten pärla! Grattis till studenten kusin!



På kvällen när jag kom hem drog jag vidare till bökhult för den årliga niornas fest. Där fick jag en hel sång gjord enbart för mig. Hur jag ska tolka den vet jag faktiskt inte, men de små pojkarna är så söta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0