när hela världen stannar upp, och du är ensam kvar

Idag förlorade vi fotbollsmatchen mot lärarna, på straffar. Personligen tycker jag att vi dominerade första "halvleken", den andra missade jag. Fast jag ska inte klaga så mycket hit och dit, jag var ju inte ens med och spelade själv. Idag har vi även rensat ut och lämnat in våra skåpsnycklar. Nu känns det verkligen som att allt är över. Nu har vi inte ens ett skåp på skolan. ack. Sedan kollade vi på per gynt och fick tillbaka våra brev som vi skrev i sexan. Åh gud. Så sött. Allt handlade om mina vänner och oscar. hahahaha. Är man liten så är man, jag kan glädja mig åt att det var många år sedan jag skrev det.

Nu har jag fixat och donat lite här hemma. Om en halvtimme är det dags att pysa ner till skolan för niornas middag. Det ska bli jätte mysigt med tre-rätters-middag och gott umgänge. Sista gången i hemkunskapssalen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0