Once upon a time it was real

Nu har jag varit duktig och städat mitt rum, så nu är mamma jätte glad på mig antar jag. Eller, jag vet det. Sedan har jag och martina och pappa suttit och tävlat om vem som kan lösa en sodoku snabbast, och vem tror ni vinner då? Jag, ocf. Dold talang det där. Nu sitter jag här och är allmänt skitseg i huvudet. Tack och lov att det är fredag imorgon. Väl behövligt på alla kanter. snart är det väl dags för sängen antar jag, med nöje!


That picture of everything I ever dreamed
Now the picture's crashing down around me
Calls are coming in and we're looking at our friends
Wondering who's it gonna be

Once upon a time it was real
Once upon a time I was thrilled, to get yo call
Then I could get yo all
Then I could get your heart
Now ain't the same
Seem like now it's a game
Once was reckless, but now it's tame
Once was real love and now it's fake
Who would've known this path we'd take

Okej, jag ska sluta lägga in texter som ingen förstår sig på ändå. Men en sista får de bli, för nu känner jag mig ungefär som texten beskriver. Nere, tråkig, depp, trött. - you name it!

därför lägger jag in en bild som alltid får mig att le. kärlek fisk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0