"tänk å vara en snigel"

tisdag idag, sista tisdagen. Började dagen med någon jätte tråkig och svår geografi-uppgift om att rita hela världskartan. Hej och hå vad dåligt det gick. Å andra sidan, det räcker väl mest att vi vet vart vi befinner oss just nu? Sedan sjöng vi lite inför avslutningen och sedan hade vi en hälsolektion som vi skulle ge varandra råd genom livet på. Där efter spelade vi frisbee golf ute i haganäsparken. Ganska mysigt, även om det inte var så många som spelade. Det gjorde inte jag heller. Satt mest och pratade med alla, och bara det var trevligt.

Efter skolan stack jag, lundin, johanna, elin och sara ner till Ikea. Skulle fixa avslutningspresent till vår mentor, men på vägen tappade vi både elin och sara. Så vi tre som blev över letade igenom hela ikea efter något speciellt, men kom ut med något, inte fullt så speciellt. Kan bli  fint i vilket fall som helst :)

När jag kom hem möttes jag av pizza, mums! Sedan kollade jag lite one tree hill och somnade. Vaknade av att Salome ringer och vi körde en liten runda. Träffade Domina. Längesen, så det blev en trevlig pratstund ute i det blöta regnet. När våra fötter hade frusit till is och fingrarna var så gott som blåa kändes det som att det var dags att pysa hemåt. Sagt och gjort.

Nu är jag hemma och fryser fortfarande som bara den. Tänkte jag skulle duscha och sådant. Imorgon är det avslutningsfotbollen och niornas middag. Åh. Det ska bli så jävla mysigt. 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0