thats what you get for waking up in vegas

Första riktiga dagen på sommarlovet vart väl inte så lyckad. Har legat i sängen näst intill hela dagen. Försökte sätta igång med att packa med de ända jag lyckats slänga i hittills är schampo, balsam, krämer, och alla mina bikinis. Ungefär. Känns ju jätte bra att ha packat 1/10 när vi åker på onsdag. Inte okej mer andra ord. Ska väl fortsätta med att tvätta lite kläder ikväll, kanske även fortsätta slänga ner en och en annan grej i väskan. 

Nu har det blivit lite för mycket självömkan. Slut med det. Nu ska jag ta och käka en nektarin och kolla på one tree hill.  På något sätt mår jag alltid bättre av att kolla på det, stundvis :) pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0