I've been held back by something

shit vad jag är död i kroppen, och i hjärnan. Har legat utslagen på soffan de två närmsta timmarna.

Jag antar att jag måste säga att det har varit en helt okej dag till och från. Började dagen med att åka med Oscars mamma till byvärma, där vi blev tilldelade kanoter och flytvästar, och en halvtimme efter att vi kommit dit så var vi nere i sjön. Paddlingen gick sådär till en början, de blev några mellanlandningar bland vassen och inne i grenarna, men vi tog oss fram. Efter ca 5timmar av paddling var vi framme i Gustavsfors. Då hade det trillat i två båtar, en båt med tre tjejer som måste varit nöjda med sin insats :) och en båt med två killar som borde vara ännu nöjdare. För vet vi vad? De trillade i tre gånger! TRE GÅNGER?! Ja, dem kunde ju helt enkelt inte sköta en paddel. De flesta fastnade även i forsarna, and so did we. Men de löstet på ett snyggt sätt som innefattade att vi nästan välte hela vår båt, och jag tappade  min paddel.

I Gustavsfors fick vi korv som jag så snällt stod för att grilla. Nu luktar jag rök, är trött i armarna, och bara vill gå och lägga mig igen. Puh. Hyfsat bra dag iallfall. Några få bilder kan jag bjussa på :)
  
 

Förresten, ett stort grattis till simon på hans käre 16årsdag! :D:D:D:D!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0