bilder från spanien



här kommer bilderna. det går att klicka på alla bilderna (kan dock ta tid innan de funkar, bloggen är väl lite si och så på den fronten). bilden på oss tjejer hoppandes från en solstol är ju itne riktigt att leka med. Tänk er fyra tjejer på en solstol ute i sanden. Det kan ju inte bara sluta värre, än att stolen går sönder lite här och var. Den är inte sittbar längre i vilket fall som helst, det var de jag ville komma fram till. Och så skämde jag ut mig lite på puben också, tror jag glömde berätta det. Ja, alltså, de hade ju wii på stället, och jag och två av de norska killarna fick för oss att spela lite bowling. Strike på första, hellyckat. Men efter några gånger gör jag mitt första misstag och svingar hela handen och dosan som jag hade i handen rätt in i ena norskens nedre region. Där dog jag till 50%. Det är dock inte det värsta, för 15 minuter senare, gör jag exakt likadant på min andre motståndare. snacka om bra psykning, och där dog jag mina andra 50%.

men men. nog om detta. tänkte bara visa er bilderna!


Kommentarer
emma

Fan vad najs det verkar! Ska antagligen åka till Benalmadena i sommar, det verkar värt det va? Är det bra med party? :)

2009-06-28 @ 19:14:25
Kristin

Ja, riktigt najs. Det är absolut värt det, det kan jag lova. bra med fest vet jag inte riktigt, men pubarna är helt otroliga! Irish pub är något jag rekommenderar starkt! :)

2009-06-28 @ 19:18:02
URL: http://expooosed.blogg.se/
Steffen

Awh, jag va så god i wii <3

2009-06-29 @ 11:57:57
Steffen

HAHA, nedre region xD Ler meg ihjeeel

2009-06-29 @ 11:59:54
emma

okej, tack för tipset! Ni verkar ha haft väldigt kul iaf :D

2009-06-29 @ 23:37:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0