you don't understand

Kan ju säga såhär att det är riktigt najs att komma hem från ett land med fint väder till ett annat land med minst lika fint väder. Aningen blåsigt kanske. Men whatever. Idag har varit en helt okej dag. Dagen började med lite städning och uppackning. Sedan fick vi besök av Ingemar, Kevin och Julia. Åh som jag har saknat dem. Flera år sedan känns det som. Fast egentligen var de väl förra sommaren, men ändå. Vi åt lite mat på torggrillen i väntan på deras tåg och sedan kom adam hit. Cyklade till bökhult, men där blåste det för mycket så någon halvtimme/timme senare gled vi hem igen. Försökte spela kort och lite annat, gick inge vidare. Drog ner till sjöstugan och åt lite med syrrans kompisar. Mysigt värre.

Men nu är jag hemma igen, har precis kirrat bilderna från spanien även i bloggen. De tog sina timmar kan jag lova. hoho. Hoppas ni njuter av att kolla på dem :) Nu ska jag ut och gå med mollefjolle. pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0