forever feels like home

Kul att statistiken ökar! :) welcome, welcome.
undra vilka ni är..

Nåja, nu har jag íallfall varit och kollat på en u-lagsmatch. Älmhult - växjö. Gick inte så bra resultatmässigt, men älmhult spelade så mycket bättre än dem. Dem spelade fult, mycket fult med tacklingar. Såg väl egentligen inte så mycket av matchen, satt mest och smsade med allt gott folk som kände för att roa mig. Vissa var med roande och andra mer åt dissarhållet. hoho, men jag överlevde. Papi hade köpt lite choklad och godis så de fick jag leva på en timme. Funkade inte så tokigt faktiskt.

Just nu gör jag inte alldeles för mycket skulle jag väl påstå. Jag är grymt sugen på one tree hill, men sara kom aldrig hit. Det typ stormade ute och ingen av oss orkade ta cykeln och trampa igenom halva älmhult. Nä, det kändes inte så lockande faktiskt. Så vi tar de en annan dag iställlet.

Åh vad jag saknar alla gamla människor!
Imorgon kommer iallfall Emme, var så sjukt längesen man träffade henne, s-a-k-n-a-d.se! vad händer mer i helgen gott folk? :) pussususususus!


 har ingen bild på emelie, så det får bli en fin sommarbild som är tagen utav henne! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0