hope and glory

Goodmorning! :)
Har ni haft en bra fredag?
Min kväll spenderades hos Mathias, där det var krök. Träffade trevligt folk, lyssnade på bra musik och umgicks med häftigt folk. Haha. Andra mådde bra, andra mådde mindre bra. Kvällen avslutades hyffsat tidigt för min del, då jag cyklade hem till min säng som skrek efter mig.

Innan dess träffade jag efterlängtade Emelie! Var hemma hos simon en stund, dem spelade buzz. Sedan gick vi ner till amigo för de tjockisarna var hungriga på pizza. Så det gjorde vi, och där träffade vi även på Andy, Ludde, Jp, och Joel. Längesen man träffade de gossarna, så det var trevligt. Även om 90% av deras samtalsämnen handlade om mopeder och diverse så var det ganska trevligt trots allt :) Sedan promenixade vi ner till Willys, eller iallfall jag Tommy ludde och jp. Och sedan över till Mathias.

Det blev en liten fel ordning här med dagen. Fast lite omvänt har aldrig skadat. Idag är det lördag, och idag kommer fisk hem till mig en stund. Senare på kvällen ska jag och mowgli åka ut till bobo i skogen :) Låter som en trevlig lördag :) Det hoppas jag att ni får också, pusss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0