I see your dirty face hide behind your collar

det blev en alldeles för sen kväll för mig igår, det märker jag nu. Jag är praktiskt taget helt död nu, i hjärnan. Jag känner mig lite halvt efterbliven och extremt seg. Nåväl. Igår var en trevlig kväll. Spelade spel, kollade film, umgicks med stacey och annie, m.m. Toppen med andra ord.

Min dag började ganska onyttigt kan jag ju säga. Jag och syrran är hemma själva, pappa är i tyskland och mamma jobbar. Så mat är ju lite utav ett problem för oss två just nu. Vi är inga vidare kockar. Så våran frukost bestod av gammal popcorn, chokladpudding och lite vispad ägg. Haha. Nu mår jag allmänt illa och tänkte hoppa in i duschen för att piggna till en aning. Känner att det är vad som krävs för att jag ska överleva denna dagen. Lördag. Ja, ikväll blir det umgänge till 100%. Ska bli väldigt trevligt måste jag säga.

Förresten, Fritzl programet var hemskt. Vilket litet äckel alltså. fyfan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0