I will remember you

Usch, det är redan 2a mars. Vart försvinner alla dagar egentligen? Tiden bara rusar iväg tycker ja. Inte för att det är något fel med det eller så, man bara undrar vad man gör av dagarna egentligen.

Iallfall så är det måndag idag. Suck för måndagar, de är bara så deppiga, och långa, och tråkiga, och sega, och ja, allmänt depplåntråkseg! Skolan flöt på, vi gjorde något svårt på engelskan, hade svenska, idrott och vi gymade. Känner jag att musklerna bara pumpade - JA! haha. Träningsvärk sedan i lördags också, så det gick ju inte alltför smärtfritt. Vikarie sista lektionen, tycker vi inte om. Inte det minsta, och så vart jag tvungen att cykla hem när det snöade sådär hård snö. Jag blev totalt blind, men på något vänster lyckades jag ta mig hem utan att dö eller bli påkörd.

Nu har jag iaf ätit lite, ska snart pysa och träna. Dock slipper man ju cykla, för ängeln gabriel kommer och hämtar mig. hahaha snäller är han :) :)

Time goes by fast
Got my memories
And they will last
I try to keep it simple 'cuz I hate goodbyes
I try to keep it simple by telling myself that


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0