I'm gonna love you more than anyone

Sitter och lyssnar på Chris Brown nu. Vill få den känslan som man får av hans låtar, alla hans fina kärlekslåtar och så vidare. Den känslan kommer faktiskt inte längre, notera längre. Jag fick den känslan hela tiden, man blev liksom så glad av hans musik, och nästan helkär.
Lately har man ju läst en massa om honom, och Rihanna. Vad man ska tro på vet jag inte, för man vet ju trots allt inte hur mycket av den blaskan som skrivs i tidningar stämmer. Men om man nu, som jag, väljer att tro på detta så försvinner den känslan. Ganska många som känner så va?

Ge oss gamla Chris, och nya underbara låtar!


tänkte dela med mig utav en upptäckt jag gjort. Bara för att visa en av mina dolda talanger. Jag har nämligen kommit under fund med att ett stort i är lika dant som ett litet l. Ifall ni ville veta. Just in case liksom. Ni kan ju trots allt behöva veta det, ifall de dyker upp något svårt i ert liv. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0