I'm not pop

Nu kan vi hälsa helgen goodbye. Men det har faktiskt varit en bra helg.
Kvällen slutade klockan kvart över 2 hos Joel, och han vart så himla bussig så han skjutsade hem mig på moppededen. Det var en trevlig kväll och  det var trevligt att träffa lite gammal umgänge igen. Jag somnade i vilket fall som helst halv 4 och  var lagom död när jag var tvungen att dra mig upp klockan nio. För färligt. Jag kan ju säga att jag har varit död iprincip hela dagen.

Men iallfall, anledningen till att jag var tvungen att stiga upp så tidigt var för att Adam skulle komma, inte lite tidigt. Klockan 11! Jag var död. Senare kom sara och vi hade det super trevligt. Tycker jag :) nu ska jag kolla på tv iaf :) ha de najs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0