I'm still in love with who I wish you were.

5/3
torsdag.
Hur mårs det idag då? Bra antar jag.  Själv var jag uppe med tuppen i morse, haha, eller inte. Jag var dödstrött och ville ha helg. Tur är väl att det är fredag imorgon då. Så man får sova ut länge nog. Inte för att en helg är tillräckligt lång för att sova ut på, några dagar till kunde den allt ha varit.

Nåväl. Mentorstid började skoldagen ganska skönt faktiskt. Sedan blev det bara jobbigare och jobbigare. Vi hade eget, spanska och engelska. Värstingsämnen typ, eller ja, alla ämnen är ganska tråkiga förutom då idrott som vi inte ens hade idag. Nåååja, efter maten hade vi iallfall svenska och matte. Suckyyyy. Alla tråkiga kärnämnen på en och samma dagh, yeey alltså. lärarna har lyckats få in en riktigt lyckoträff där. Anyway.

Jag fick skjuts på cykel hem och sedan somnade jag sovandes. Hohoho. Sedan cyklade jag till barnträningen och hem igen.. Nu väntar jag på fisk och vi ska äta bullar och kolla one tree hill. Det ni daniel och robin, de ni! ;)

åhåja, nu ska jag äta macka! :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0