"män med hjärna, kör en stjärna!"

Nej nu var det ett tag sedan man skrev. Ett par dagar sedan. Men man har haft så kul att man faktiskt inte har hunnit skriva och berätta något. Därför ska jag försöka få en kort sammanfattning av min helg, från fredag till söndag. Nåja, en del av söndagen iallafall.

Efterlängtade fredag ja. Skolan sprang  undan och vi bakade massor av goda saker på hemkunskapen. Yummie. Sedan kom papi och hämtade mig, jag åkte hem och sedan gick jag för att möta Evelina. Vi promenerade ner till Haganäs, och träffade Daniel och Robin, ävens hans mamma och lillasyster. Åkte ner mot bonnaland, Länshult om ni inte förstod :) hade en riktigt rolig kväll med dem faktiskt, det spelades biljard, pingis, fotboll, guitar hero och det kollades på film och vi hade det så trevligt som det låter. Tävlingar gång på gång och jag missade mitt isbad. Ackack! Någon fick mördar blickar och andra skrattade åt dålig reklam. En bra kväll med andra ord!

Vi åkte hem, och jag var hemma vid 1-tiden. Hade egentligen behövat plumsa i sängs, men jag envisades med att stanna uppe till halv 3. Vilket jag nog inte skulle ha gjort.
Steg upp tidigt, tidigt på lördan. Klockan 6 mer exakt. Fixade och donade här hemma sedan åkte jag ner mot kommunhuset. Där bytte jag bil och hoppade in i Gabbes. Trevlig bilresa ner mot ängelholm för en hel dags träning. Hel del roliga citat under bilresan. Haha
- Nu känner jag igen mig. (den  frasen sas ca 10gånger)
- Vart fan är vi nu då? (Sas ca 30 sekunder efter varje gång den första frasen sagts)

Haha, inte lätt inte. Men vi tränade på, och vi fikade mycket och vi tränade lite till. Det här resluterade i dubbelvolt, bakåtvolt och massa träningsvärk idag. Jag antar att träning har sina konsekvenser. Vi styrde bilen hemåt runt halv 5 tiden och en timme senare vart vi hemma. Jag slängde mig in i duschen, letade febrilt efter kläder, tryckte på allt smink, fixade håret och allt sådant för att hinna till förfesten när mina kompisar skulle dit, vid halv sju mer precis. Men det var ganska omöjligt och en timme senare efter halv sju var jag färdig.

Papi körde ner mig till Mathias där förfesten hölls och ett par timmar senare kom han och hämtade oss och vi körde ner mot härlunda. Det var inte så mycket folk som alla snackade om att det skulle vara, det var som julbalders kändes det som. Och någon pulsedriver fick jag personligen inte syn på, eftersom jag med mina ynka 1.55 inte ser ett smack där nere där jag befann mig så gav jag upp. Men musiken som spelade var brabrabra. Och jag hade hur trevligt som helst. Fick skjuts hem av adam och jag stöp i sängs med en gång, nästan i bilen.

Idag är det söndag, har sovit typ hela dagen. Men nu ska jag verkligen ta tag i städningen av mitt rum, sedan ska jag skriva i min träningsdagbok och vid halv 8 ska jag träna! :) Hoppas ni haft en bra helg! puss!


vi är bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0