nothing else I can say

Jo, alltså, jag har hamnat i en djup bubbla på grund av mina läxor. Jag skriver en diktanalys om brännö serenad med håkan hellström och jag känner mig så poetisk när jag skriver. Haha. Ganska löjlig med andra ord. Undra hur mycket vår svenskalärare hånar oss, eller dem som är så poetiska att det nästan låter löjligt? Pinsamt pinsamt!

Förövrigt känner jag mig så otroligt ambitiös. Jag har gjort färdig ett blad om evolutionen nu, det som inte är grupparbete alltså, och nu har jag även skrivit klar min diktanalys. Jag är på hugget idag alltså. Kanske lika bra att fortsätta med allt annat man har att göra, man vet ju trots allt aldrig när denna ambitiöshet kommer tillbaka.

haha, bloggtorka!!
ingen fantasi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0