stay the night

Träningen. Ja, vad ska man säga om det. haha. Jag var ju inte på hugget idag kan jag ju absolut inte påstå. Utan tog de mest lugnt idag, och upptäckte dessutom att jag har fått ett extremt blåmärke på mitt lår. Okej, nu överdriver jag en smula, men ont som fan gör de, och blått är det också. Måste ha varit sedan idrotten idag, jävla plintar!
Jag var lat idag, tog moppen. Så jag har lite skuldkänslor nu över att jag inte cyklade.

Ikväll har jag uppdaterat min mobil och mig själv med lite ny fräsch  musik. Som inte är alldeles, för mycket över tjatat. Trött på min gamla musik. Och egentligen har jag ju en hel del plugg att fixa, tror ni har jag gjort de? ..... Jag tar igen allt sådant imorgon hade jag tänkt mig, då jag inte ska träna.

Jag (mina vänner) har nu kommit på att jag skickar alldeles för mycket sms. Jag har nu skickat 2321 stycken sms på bara 16 dagar. Ja, vad vore jag utan min mobil kan man ju fråga sig. Säkerligen finns de fler än jag som får panik av att inte ha den i närheten. Men man måste ju utnyttja att man jämt har gratis sms. Lovin' it!


'kristin expooosed.blogg.se säger:

fuck you

- Betala njut och skrik, men jag skiter i dig - säger:

fuck you mera

'kristin expooosed.blogg.se säger:

fuck you mest

och med detta avslutar vi detta inlägget med! :)



Kommentarer
?

riktigt kul du och fatpipe verkar ha i hop. riktigt kul.

2009-03-19 @ 09:22:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0