tänd ett ljus, och låt det brinna

Ikväll mellan 20.30 - 21.30 ska man tydligen släcka ner hela huset.
Jag är också sugen på att göra det faktiskt, att tända ljus i hela huset för att få lyse. Men något säger mig att de inte kommer att bli av. De skulle ju inte funka. En hel timme utan ström, en lördag. Det går fotboll på tv, inget som intresserar mig visserligen, men som antagligen många kommer att kolla på. Och har jag inte helt fel för mig så kommer nog många människor att ha tvn på för att se det.  Jag klarar mig finfint utan att se den matchen. Dock tror jag inte grabbarna grus klarar det. ha-ha-ha-ha!

Snart kommer nog evelina hit, om hon blir färdig någon gång vill säga :) mys för hela slanten. ha en bra lördagkväll, :)

over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0