the mixed tape

Godmorgon!
Åh, jag är helt slut. Är riktigt trött och förstår inte riktigt hur jag ska orka hålla igång en hel dag idag. Men det får väl gå an i guess. Igår var en rolig kväll. Blev ju att dratta ner till klöxhult, kollade på någon äcklig film, spelade lite ps2 och pratade. Så det vart mycket trevligt. Och ett stort grattis till Daniel som fyller 17 idag :D:D!

hemma vid kvart i ett efter att ha fått följe halva vägen (a) haha. Kollade lite film och sen dunstade jag i sängs. Helt utmattad. Nu är klockan snart tio, och om ungefär en timme sitter jag på tåget påväg till växjö med evelina :)

men de är inte förräns om en timme. Nu lyssnar jag på Jack's Mannequin - The mixed tape, från one tree hill. Den är mysig! Nåväl, ha en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0