waoooah

Nu är jag bara så obeskrivligt glad. Som ni ser nedana så har jag (dock bara preliminärt) blivit antagen till John Bauer :D! Jag tjuter nästan, av glädje alltså. Jag mår såå bra nu. =D!

Well. Måndag idag, kunde knappt ta mig ur sängen, som alltid. Men idag var de lite extra svårt. Hade bara tråkiga lektioner i skolan idag och allt var allmänt segt och dålig stämning på det. Japp. Men när jag kom hem, så blev jag lite nervös då brevet låg på bordet och bara väntade på att öppnas. Jag fick nästan lite hjärtattack när jag fick syn på det kan jag ju säga. Men det ser finemang ut och jag är glad glad glad. Ifall ni inte märkt de. Nu ska jag springa några varv i huset, skrika av mig lite. Sen träna! :) puss


Kommentarer
Anonym

detsamma för sjutton! :D

åh vilken lycka alltså..

2009-03-30 @ 16:15:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0