weekend

freeeeeedag.
och vi gillar det.

Skolan har flötit förbi, skrev prov de sista två timmarna i hemkunskap. Gick helt okej. Fyllde fan 6½ sida, så får jag inte bra på detta provet skjuter jag både mig, min lärare och alla i min närhet. Tänkte bara förvarna er. Gjorde inte något matteprov idag heller, fann ingen ork till de. Tror inte att någon utav oss gjorde det. Så vi har bara chillat i skolan idag, kind of.

Men nu är det ju helg och jag ska njuta av varje sekund. Snart ska jag ta mig in till osby, eller ut till kanske jag borde säga. Rätt ut i skogen. Imorgon blir det att träffa d&r, och på söndag är det dags för dans igen. Så en rätt lugn helg om man jämför med förra helgen, då vi näst intill dog av stress. Men nu ska jag äta morot, ha en bra helg allesammans. Puss och kram. Kristin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0