yey!

sämstuppdatering.se!
Jag har helt enkelt varken tid eller ork nu.
Jag har somnat tidigt varje kväll i en hel vecka, det säger väl ganska mycket antar jag? Men får väl ta och berätta om mina dagar. Torsdag, antar att det var där jag slutade någon gång. Vi hade vernisage i skolan hela dagen, redovisade vårt temaarbete och jag tyckte faktiskt att det gick ganska skapligt. Lite folktomt i vårat rum bara. På kvällen tränade jag småbarnen och var på spanskamöte. Ganska tråkigt, men vi fick oss lite goa skratt trots det. Kom inte ens till den viktiga frågan, om vi får dricka eller inte? hm..
på kvällen köpte pappa pizza till oss, det var smarrigt!

Fredag, today. Love! Skolan var tråkig, men de var hyfsat fint väder även idag, aningen kallt kanske. Men det var skönt att sitta ute en stund och bara chilla. Vid 1 åkte jag titti eve johanna och paulina ner till haganäs för att bubbla och basta lite. Det var skönt kan jag säga, var helt utmattad efter det kan jag lova. Sedan hem, sova lite och  nu är klockan lite över 7. ska snart hem till daniel och träffa honom och robin.

Imon blir det växjö, bowling och fiestaaaaaaa! puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0