you're supposed to care

Yey, onsdag över. Bara två skoldagar kvar. Började som sagt dagen med ett nationellt prov i engelska, lyckades att ta mig upp ur sängen i tid till och med. Guldstjärna till mig! kändes som att det gick, helt okej ellet något. Fint väder har det varit också, yttepytte för kallt bara, men vafan, man blir glad varje minut solen är framme och då det inte blåser. Resten av dagen har vi haft långa raster, mat och religion. Inget roligt med andra ord.

Gick hem från skolan, det var skönt. Senare tog jag cykeln och mötte martina för lite presentinhandling och årets första glass. Fast måste erkänna att det var riktigt kallt om näven att hålla i glassen, men gott var det. Nu har jag suttit och skrivit klart hemkunskapen, nu ska jag göra lite spanska och efter det matte. Jag har en såndär great day idag. Mina lärare blir nog stolta, vi räknade till och med, för första gången på jävligt länge, matte på lektionen. Hohoh, creed till oss.

Men nu ska jag gå och hålla tummarna för att vädret håller i sig och sätta igång med spanskan. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0