you're the reason my love has a name

Skoldagarna blir allt mer segare för varje dag tycker jag. Nu, om någon gång, har man inte lust att ens kliva upp ur sängen för att pysa till skolan. Jag vet att jag bara klagar, men jag måste göra det. För det är så jag känner just nu.
Och. Det. Suger. Som. Fan!

Har iallfall haft slöjd idag. Looking good kan jag ju säga :) Sedan lite no på det, och mat, spanska och eget. Slapp dag, men dagarna går så extremt segt måste jag ju dock påstå. Imorgon sätter vi igång med nationella prov muntliga i engelska. Men min grupp ska inte göra provet förrän på torsdag, vilket faktiskt är ganska skönt i och med att jag ska hålla i idrotten imorgon. Nu har jag bara en sak att oroa mig över.

kväll ska jag ner på willys och inventera. Make some money för spanska resan. Det är riktigt nära nu! Big big big happyface över det hela. Men nu ska jag kolla på one tree hill e19. Mera happy faces.
:))))))))))))

ciao!

jag älskar dig, hjärtat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0