and that's how things are

fy attan vad denna dagen har känts lång. Problemet ligger nog i att jag har haft så jävla tråkigt idag. För mycket av den fria tiden. Fast egentligen har jag nog inte det, jag har mycket som ska göras när jag tänker efter.

Fast istället gör jag allt annat, som vanligt. Jag glider runt och tror jag är cool på msn. Väntar på att någon rolig ska lägga in en bra bild med bra betydande text på bilddagboken, eller någon som skriver en blogg som man riktigt fastnar för. Lyssnar på lite musik och drömmer mig bort, till den tiden då allting var perfekt. Min gullunge har somnat i mitt knä, och inte ens ett bombnedslag eller en jordbävning skulle kunna väcka honom. Han är alldeles för söt, och jag är alldeles för glad som har honom. But still, jag saknar Gucci. Hon var alldeles för fin hon också.

Ikväll får vi även främmat. Eller, syrran ska ha en kompis här som ska bo hos oss i några dagar. Aldrig träffat honom, så det ska bli lite spännande måste jag säga. Bara jag får min säng i fred och att jag slipper sova ute hos mamma så är jag nöjd och glad. Även sista skoldagen imorgon, sedan får vi alla lite extra lediga dagar att sova ut på.

Nu ska jag käka pocket sticks, längta tillbaka till thailand, äta lite thaimat, och sedan kolla färdigt på step up.

jag levde iprincip på sådana när vi var i thailand. muuuummms! ;D


Kommentarer
Ema - Metalälskare och fotonörd

åh, pocky sticks<3

sv: tackartackar^^

2009-05-19 @ 18:37:05
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
LIFE BY Marielle

MUMS :D

2009-05-19 @ 19:47:53
URL: http://mariellem.blogg.se/
Irina

Har faktiskt aldrig smakat på såna där stickor. Ser goda ut! :-)

2009-05-19 @ 21:49:33
URL: http://rosaglasogon.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0