graduation

18 dagar kvar i skolan. och detta är vad jag har framför mig:
- Nationella prov, spanska + muntliga, fys - lab
- stort läxförhör i engelska
- författarbesök
- hjärt/lugn-räddning
- vårruset
- två dagars ledighet!
- oförberett prov i engelska
- liseberg med klassen
- paddling till gustavfors
- brännbollstunering
- avslutnings fotboll
- avslutnings middag
- bökhultsfesten
och tillslut - skolavslutningen!

dessa fyra veckor kommer att gå oerhört fort. Så nu förstår jag alla som säger att nian går riktigt fort och att det är den roligaste terminen. Jag kan nog snart hålla med på den punkten, för vad jag ser, har vi ju faktiskt en del roliga saker framför oss.

och det verkar bli ett bra slut. :)

nästa år är det vi som står där


Kommentarer
maria

Grattis du är en av finalisterna i min "Del 2 Veckans blogg tävling"!:)



Vinnaren koras nästa vecka på måndag, tipsa gärna om tävlingen så fler anmäler sig... Jag informerar dig när det är dags för folk att rösta fram nästa veckas blogg!

2009-05-15 @ 13:46:36
URL: http://mariaochtyra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0