Is it typical for us to act like this?

Okej, såhär ligger det till va'. Jag tänker inte sitta hemma ikväll och inte göra någonting, så jag tycker att någon/några ska fixa något riktigt kul ikväll. Är säkerligen inte ensam om att ha detta önsketänkande. Efter vad jag hörde så trånades det redan igår kväll om fest, så jag antar att folk fortfarande är sugna. Right?

gårkvällen (säger man så?) spenderades i soffan framför oth. Jag tror jag såg sammanlagt 9 avsnitt. Jisses, hej jag heter kristin och har absolut inget liv. Well, gångar vi det med 40 så blir det 360. Jag satt 360minuter framför datorn för att kolla på one tree hill. Helt galet. Det är ju trots allt några timmar.. Jaja, är man ledig så är man.

men då antar jag att vi ses ikväll? :D!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0