looking at you through the glass

Det kändes som att jag hade varit med om värsta slagsmålet när jag vaknade i morse. Det känns som att jag fått en snyting rätt över ögat, varje gång jag blinkar känns det som att jag har ett fett blåmärke. Jag är nog en riktigt liten fighter i sängen när jag sover.

Iallfall. Igår spenderade vi kvällen ute hos Adam. Det blev kortspel, massa prat, och film. Sedan dog jag av både huvudvärk och trötthet. Så, översocial? Nä, wouldn't think so. Det var dock väldigt trevligt. Vi hade stora problem med att fixa skjuts hem, och ett tag tänkte jag nästan gå hem, men insåg att de hade tagit bra många timmar.

Idag är det torsdag. Vet inte riktigt vad som ska göras, vet bara att jag ska klippa gräset idag. Behöver alla pengar jag kan få tag på, så ifall någon vill skänka en slant till de fattiga? ;D Kanske borde bli gatumusikant eller något. Men nu är jag mitt uppe i ett one tree hill avsnitt som jag pausat, måste se klart detta, och några avsnitt till, sedan  går jag ut och cuttar gräs! Vi hörs senare! :) puss



Kommentarer
Andreas.Årzén

ojdå, hoppas det blir bättre med det där med sovandet!



Hoppas du har haft en grym torsdag nu och att du får en underbar kväll! Ha det bra nu.



P.S Om du vill så kan vi gärna lägga till varandra i blogglovin om du känner för det. :)

2009-05-21 @ 16:16:14
URL: http://andreasarzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0