people make stupied decisions everyday

Efter att ha skrivit 20sidor på provet så nöjde jag mig. Det tog djävulsk lång tid, och jag gillar inte fysik. Det suger. På alla håll och kanter, ifall ni inte redan visste :)  Bra jobbat av 9A på klöxhult, som hela klassen hade lyckats fuska på fysiken. BRABRABRA! not? Resten av dagen har väl bestått av mycket håltimme. När vi var klara så satte vi oss utomhus i det fina vädret. Jag, tommy och oscar alltså. Härligt som attan. Hål i typ 2 timmar kändes det som. Inte långt ifrån iallafall. Där ute blev det mycket tjejsnack, men det gillar jag :) Mina pojkar är så härliga (:

Lite lunch,   sedan försvann vi tre återigen ut i solens strålar. Riktigt härligt på alla sätt och vis. Sedan hade vi spanska, och lång genomgång av samhällsekonomin. Det var tråkigt. Men när vi slutade så träffade jag adam, och syrran, for ner till banken, skulle skaffa kort som inte gick att skaffa. Och kassörskan var helt lost och trodde jag var martina, som hade varit framme tidigare. ack. Så lika är vi inte ;)
Var ute och gick en runda med molle och sådant, mucho trevligt :)

Nu är det väl dags att kirra lite mat, är grymt hungrig. Vilket jag tycks vara hela tiden, enligt mina kompanjoner :) så, kiss&hug!


Kommentarer
Sophie

hahah, alla 9:or fick ig nu på klöxhultskolan ;)

2009-05-12 @ 20:41:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0