return the favor

No room för några inlägg idag inte. Tiden har varit knapp kan jag ju så mycket som säga. Startade dagen med slöjd, som var väldigt slapp eftersom jag inte hade med mitt arbete. Jag skrev på redovisningen istället, som jag också lämnade in. Perfekt! Efter det hade vi nationella prov i fysik, gick nog bra, lab är väl ändå inte min favorit. But it feels good. Sedan hade vi lunch, efter det spanska. Och sista lektionen spelade vi bränn boll, igen! Ni hör. Det är inte många dagar som går utan att vi ska spela brännboll. Varmt och fint väder har de väl också varit idag, det ligger väl lite på plus sidan iallfall.

Nu har jag suttit och skrivit om all samhällskunskap, eftersom mina böcker är borta?! alla mina anteckningar och allt, bara putts väck! Det suger lite, och jag har fått skriva om allting, men det gör inget. Jag måste ju ändå sitta och plugga på det, så varför inte skriva de en extra gång? antar att det är vad jag kommer att ägna min kväll åt iallfall. suckyyyyyyyyyyy och några y till. Pusshaaaj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0