siesta?

Att plugga fysik är inget jag trånar efter, det suger med andra ord. Varför ska vi ha ett nationellt prov i detta? Det är väl bara vetenskapsmän som behöver veta sådant här, eller hur?! Men jag antar att min dator räddar mig lite, skriver någon rad i boken, några rader här, och så fortsätter det så. Sakta men säkert kommer jag framåt.

Viktor började prata om Siesta och att jag skulle få med adam dit. Jag blev nästan själv jävligt sugen på att åka dit, ååh, festivalnätter.. Fast det kan jag ju bara glömma, självklart är det den 28-30maj eller något. Självklart är jag inte hemma då, aaaaaccckk! Hade varit sjukt mysigt att spendera ett par nätter hemifrån, kunna leva livet just how you want it. Erkänn, det lockar? :))
- but, dream dream dream.

Ja, detta inlägget har väl tagit mig ca 30minuter att skriva nu. Så ni anar kanske vad jag har att handskas med? haha. Borde fortsätta och få det överstökat :) vi hörs! (:


SUG!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0