ta mig till en plats där jag finner lycka

Usch, det är redan fredag. Känns lite tråkigt att säga de, jag hade gärna velat ha några dagar meeeer! Men ja, har ju trots allt två dagar till att avnjuta.
Igår vad de varlborg. Innebar panik hela dagen eftersom jag inte förrän ett par timmar innan vart jag skulle vara. Det är alltid så med folket i älmhult, ingen vet förrän sista sekundrarna. Men så länge det alltid slutar bra, mår jag bra ;D Kvällen startade iallfall hemma hos Arnell. Festen var i full igång redan när jag och Sara kom. Och allt var bara bra. Framåt halv 12 -12 tiden drog vi vidare till Daniel Pelgard, men där hade festen nästan slutat. Vad vi fann när vi kom fram var ett par killar liggandes på golvet och dammsugade varandra för full. Ingen vacker syn :) Som alltid glömmer jag bort min kära kamera och inte en enda bild knäpptes till. Jag är alldeles för dålig på att ta kort på fester, ackack! Måste vi ändra på :)

Idag ska jag nog bara chilla och ta det lugnt :)


Kommentarer
Anonym

han är ju grymt söt! :D

2009-05-01 @ 10:50:03
URL: http://lifebyjulia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0