take me to another level

Nu tänker jag lägga allt som har med skola bakom mig för ett par dagar. Åtminstonde till söndagkväll då jag kommer att sitta panikslagen med papper och penna framför mig och skriva min filmanalys.

Seg skoldag idag. Detta året skulle vi ingå i linnéskolans vårrus, vilket jag gärna hade dragit ett kryss över. Det var allmänt tråkigt och lite varmt emellan något. Våran sluttid blev 58,33 minuter. Bra jobbat! Lite stolt måste man ju vara över sig själv. Efter det hade vi so-genomgång, sista nu innan provet som är på onsdag. Sedan var de lunch och sista lektionen kollade vi filmer om droger och alkohol. Första filmen om droger verkade bara uppmanande, de pratade bara om hur härligt det var att ta droger och blablabla. Andra filmen kändes mer onödig att se.


Nu är jag iallfall hemma och har lagt hela skoldagen bakom mig. Ska snart fara in i duschen och ikväll blir det nog osby.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0