everybody's changing

Ärligt talat, jag mår skit!
Och har gjort det iprincip hela dagen. Vill skita i skolan imorgon, men spexfotot vill jag faktiskt inte missa. Det är ju liksom lite höjdpunkten av att avsluta sitt sista år på gemöskolan. Får väl se hur jag tar mig igenom dagen, om jag ens tar mig upp.

well. Kvällen har spenderats med Fisk, trots våra sjukdomar hit och dit. Men två sjuka tillsammans är väl bättre än två sjuka ensamma? eller hur man skall uttrycka sig. Det blev som vanligt en massa massa prat, lite one tree hill och lite bus. Eftersom vi båda var helt sjuka och dana så blev det inte så länge, utan någon timme räckte fint. Jag var helt död efter det.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, och duscha riktigt varmt och riktigt länge. Kan behövas. Får väl hålla tummarna lite på att jag kan sova inatt också. Att sova helt täppt i näsan är inget att hurra över, tro mig. Well, jag nämnde duschen va? Det är dit jag ska nu. godnatt! tjingtjong!

just nu saknar jag, min alldeles för söta mamma, för mycket.
Besides, det är ju faktiskt hennes födelsedag idag. Så ett stort grattis älskade mor.
Men på söndag kommer hon igen, bara några dagar. big huge love.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0